Alla inlägg den 25 november 2008

Av Malin - 25 november 2008 11:04

Vad mycket snö det är! Jag som tycker backen till dagis är tuff i vanliga fall, men nu med snö och två fullt påklädda barn i vagnen så är den helt omöjlig!

 Skulle vilja ta pulkan till dagis istället, men Minou skulle nog slänga ur Noelle i närmsta snödriva...

 Hon är ju inte så tålmodig med "yster" än (hon säger Noelle nu förresten - eller rättare sagt "Nole") men det hade varit perfekt att ta pulkan.


Imorse fick Minou gå uppför backen, och jag kunde inte hålla henne i handen för jag var tvungen att köra vagnen med båda händerna. Oj vad hon grinade! Antingen har jag världens lataste unge för hon ropade "agn, agn" eller så är hon sjukare än vad jag tror...


Får se om dagis ringer mig sen, men det är nog ren projektion från min sida, för min hals är det jättesynd om just nu! Jag har jätteont, buhu...

Ovido - Quiz & Flashcards