Alla inlägg den 20 november 2008

Av Malin - 20 november 2008 23:23

Idag kom kusin Linda och hälsade på oss, när J bytte blöja på Noelle ropade han på oss - Noelle har fått en tand till! En framtand till och med, och stor var den!

Så det var orsaken till att hon dreglat så mycket, hon kanske inte ens var förkyld. Tänk om vi skulle missat operationen bara för att jag blandat ihop en förkylning med ett tandutbrott.

I förmiddags när hon lekte på mattan fick hon näsblod och jag torkade och torkade. Tur att jag läst att det är helt normalt att blöda näsblod efter operationen. Annars hade jag trott att Noelle fått hjärnblödning och rusat till akuten med henne!


Har märkt att det blivit lite väl mycket gnäll och inte så roligt i min blogg på ett tag nu, men till mitt försvar har jag att det varit för mycket sjukhus på sistone. Fast det borde vara en stor källa till humor - sjukhus är verkligen inte vad man tror att det ska vara, tajta vältränade läkare som talar om var skåpet ska stå, utan snurriga sköterskor som hellre skulle suttit i kassan på Konsum.

Men det här sjukhusbesöket var det många bra sköterskor på avdelningen och narkosläkaren var det ruter i. Hon visste vad hon sysslade med! Eller gav det intrycket åtminstone ;-)


Bild på operationsärret och den stora framtanden kommer så fort jag får tillgång till min dator igen - J har blåst den och stoppat in lite nytt smått och gått. Förhoppningsvis kommer den vara snabb som en raket efter detta :-)

Ovido - Quiz & Flashcards