Alla inlägg den 23 november 2008

Av Malin - 23 november 2008 19:40

Det kom ju en massa snö igår och när jag och Noelle var på Ica Maxi och handlade inför Minou och släkt-ankomst så passade vi på att köpa en pulka till Minou. De var jättebilliga och kostade bara en 50 60 spänn!

Babypulkorna var dyrare så det fick bli en såndär vanlig pulka. Minou kan ju åka i den men Noelle skulle nog inte kunna mer än att ligga i den, hur kul är det?.


Iallafall, så gick vi ut hela familjen i förmiddags och testade pulkans kvalitet. Jonas var inte så jättepigg efter nattens aktiviteter med Noelle. (Hon somnade 19, vaknade igen 21,30 00,30 02,30 03,30 och 04,30)

Passade på att gå ut när hon ändå skulle sova förmiddag. 

Det var längesen jag åkte pulka, det går ju fort ju!

Minou tyckte det var jättekul och ville inte gå uppför backen så jag blev ju varm iallafall.


Vi stötte på Leo och Viktor som är lika gamla som Minou. De var i samma mammagrupp som en annan kompis så jag har "känt" dem sedan de var en halvår ca. De kutade upp och ner för backen, men inte Minou. Hon är hostig och snorig så vi får se hur hon mår imorgon om hon orkar med dagis.


Mitt halsont som började igår är lite värre idag och jag är hostig, hoppas bara att det inte blir värre. Kanske Noelle fått samma som mig, får se hur natten blir

Ovido - Quiz & Flashcards