Alla inlägg den 15 november 2008

Av Malin - 15 november 2008 20:07

Jag fattar inte varför jag lyssnar på honom! När jag vill träffa en kompis som jobbar så blir det inte så många andra tillfällen än just helgen. Och det är ju då som han ska passa på att umgås med barnen tycker jag.

Men nej, han tycker inte att jag ska träffa nån kompis för vi ska umgås hela familjen. 


Så jag bokar om med kompisen, från att vi ska ses själva utan barn till att vi ska ses allihop med barn - sambosar och fyra barn. Sedan smsar hon att hennes sambo inte följer med, han behöver plugga.

Då tycker J (min sambo) att vi inte behöver åka och träffas alls, för det är ju inte för barnens skull, utan för min. Men jag ändrar inte, jag får väl åka själv med barnen då tänker jag.


Då kommer J på att han ska fixa med en bil på lördagen. Jättebra, fixa bil mitt på dagen under en helg. 

Inget måste alltså, utan för att han vill. Så vad hände då med att umgås?

Jag kan inte ens komma ihåg när han gjorde nåt senast med tjejerna själv...


Och jag får skriva om honom här. Misstycker han får han skaffa en egen blogg :-p


Ovido - Quiz & Flashcards