Alla inlägg den 24 november 2008

Av Malin - 24 november 2008 10:56

Ringde Ci-enheten och kollade om jag kunde "komma förbi" en sväng så de kunde titta så Noelle inte har öroninflammation. Natten till igår när Jonas hade henne så var hon ju inte glad alls! Inatt var det bättre men inte helt okej ändå. Så försäkerhetsskull ville jag att de uteslöt öronen, speciellt nu efter operationen så blir jag extra nojjig.


Snöstorm och allt så åkte jag tunnelbanan ut till Masmo och bytte till bussen mot Huddinge sjukhus. Det gick rätt bra ändå! Noelle sov nästan hela vägen dit. Det tog en timme och sen öronkollen på 2 min och sen en timme tillbaks. Men hon hade ingen öroninflammation som tur var, så vi ger henne Nezeril till natten.

Min halsont är ungefär samma som igår, men hostan är hemsk! Hostar inte mycket men det gör jätteont att hosta. Tror inte Minou har samma som mig för hon skriker och ropar utan problem :-)


Hämtade Minou lite tidigare för att slippa väcka Noelle som somnat i vagnen, bara för att ge henne mellanmål och sen ner i vagnen igen. Lika bra att hämta Minou efter lunchsovet så de fick äta mellanmål tillsammans hemma.

När jag hämtat henne på dagis berättade personalen att barnen inte fått någon lunch, det hade blivit fil och flingor för matbilen tog sig inte uppför backen!

Ovido - Quiz & Flashcards