Alla inlägg den 5 november 2008

Av Malin - 5 november 2008 10:44

Idag var jag och Noelle på öppna förskolan. Nu har hon inte träffat några andra barn på jättelänge! Inte mer än de som är på lekplatsen när hon sitter i vagnen och tittar på Minou när hon springer av sig efter dagis.


Oj, vad hon hade kul! Jag la ner henne på mage och hon började snurra och krypa efter leksaker och var igång hela tiden :-)

Sångstunden hade hon inte ro att sitta still till, hon skrek inte men hon ålade sig i mitt knä och försökte titta på mig hela tiden. Kanske för att hon hörde när jag sjöng. Och så skulle hon hoppa :-)


A var där med lilla M, det var hennes premiär på öppna förskolan, 10 veckor gammal.  :-)

Av Malin - 5 november 2008 10:43

Idag gick vi upp så tidigt att vi fick väcka Minou. Det var en upplevelse för det brukar hända ca 1 gång per år eller så.

Vi gick upp och klädde på oss och så åt vi frukost i bilen på väg till ci-enheten i Huddinge. 

Det var öronkoll idag för att se om det blir någon operation den 11e.


Jag satt i väntrummet med Minou medan Jonas gick in med Noelle för öronkollen. Läkaren kom ut efter ett tag och sa att det ser bra ut men vi ska fortsätta med antibiotikan tills den tar slut.

Så det blir ev operation 26e!

De andra tiderna är tagna, men vi ska veta att det är inte spikat med 26e heller. Då har det gått en månad sedan det var tänkt att hon skulle ha opererats.. Jag skiter i det här att hålla oss i "nästan-karantän" för att undvika sjukor nu. Vi måste ju leva mitt i all väntan också, blir hon sjuk så blir hon.

Ovido - Quiz & Flashcards