Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Malin - 18 februari 2009 20:35

Jaha vad ska vi skriva om idag då?

Jo Noelle fyller ett år på fredag!!

Och jag är morsan med kortaste varsel någonsin, för jag går runt och tänker att det är jättelänge tills hon fyller ett och glömmer bort att alla andra människor faktiskt har ett liv, och det kan vara bra att få veta sånt åtminstone nån vecka innan kalaset.


Men, men, jag smsade till polarna igår kväll när jag låg i sängen innan jag skulle somna och kollade om de kan komma på söndag. Schysst av mig va? Få inte panik, skit i presenten och kom ändå :-)

Noelle bekantar sig med dammsugaren. Stod vid utblåset och luggen flög, det var mysigt. Hon träffar inte dammsugaren så ofta. De sällsynta tillfällena den är framme, brukar hon oftast sova.


Idag hade Noelle diarre tack vare att jag gett henne Duphalac mot förstoppning.

Hon äter knappt nånting, bara vid mellanmålet som hon äter macka och banan...


Igår fick hon vaccinationssprutan så vi vet inte om hon gnäller för det "vanliga" (som vi inte vet vad det är) eller om det är sprutans effekter.

Vi är snälla och ger alvedon men hon gnäller ändå. Eller så somnar hon och vi vet inte om hon somnat för hon slutat ha ont eller om hon bara var trött...

Vad hette den där serien som gick på tv för längesen?

"Swisch? Smasch?" Vet ni vad jag menar?


Imorgon kommer morsan, mormor och halvsyrran Amina ändå från Borås! Vad kul det ska bli, men trångt! tre extra människor som ska sova i vår 54,5 kvm lägenhet. får vara ute mycket, det vet jag att Jonas kommer vara iallall, för mycket östrogen haha  ;-)


 

Minou i helgen hos farmor och farfar. Käkar ballerina med nya thailand-outfiten på sig.

Ovido - Quiz & Flashcards