Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Malin - 17 februari 2009 14:50

Ska alldeles strax gå o hämta Minou från dagis, men lite hinner jag skriva!

Var på vårdcentralen med Noelle igår efter en helvetesnatt och en skitmorgon. Hon grinade, Minou grinade, jag grinade - inte kul.

Fick ett nytt kissprov beställt, men Noelle ville inte kissa.


Idag var det bvc-koll och vaccination. Det kändes lite tryggare att prata med läkaren som varit med från start! Hon som skickade oss till ks-akuten med Noelle när hon var mindre än en jordnöt.

Kollar lite färger för Minous rum. Det är vita väggar där nu, så väggen med hål efter spegelväggen får bli en fondvägg i nån färg. Kanske lila tror jag, har inte bestämt mig..


Har våldgästat Annelie och Nea två dar irad nu. Igår för jag orkade inte gå hem efter vårdcentralen och idag för jag var så glad och köpt en affisch till Minous rum

Jättefin!

Ovido - Quiz & Flashcards