Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Malin - 9 februari 2009 19:56

Var på vårdcentralen med Noelle. Igen. Hon är så missnöjd och sover så dåligt! Nu har vi kollat av förkylning, tänder, utvecklingsfas, öroninflammation, förkylning igen men inget blir bra.

Denna gången sa jag till akutläkaren att jag ville att de skulle kolla så att hon inte har bihåleinflammtion eller urinvägsinfektion. Det är vad jag kommer på som jag kan ge som förslag till läkarna.

Om jag inte säger någonting så skickar de hem mig med en "gnällig förkyld unge, helt normalt". Inget görs om man inte driver på lite.

Inte så att jag vill att de ska göra en massa onödiga tester om det inte behövs, men jag vill att de ska göra sitt jobb!


Läkaren skickade oss vidare till labbet för att kolla sänkan på henne och sen kissprov för uvi-test. Misslyckades med de två första kisspåsarna som ska vara i blöjan. Fick med mig några hem och på eftermiddagen gick det!

Tar med mig testet imorgon och lämnar på vårdcentralen.

Ovido - Quiz & Flashcards