Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Malin - 10 februari 2009 20:45

Eftersom Minou spydde inatt så får hon vara hemma med mig och Noelle. Blev lite problematiskt när jag skulle få med mig alla barn och paket som ska postas till lyckliga tradera-auktion-vinnare...

Såg ut som värsta zigenarkaravanen med vagnen på väg till posten-Ica. Kassarna fulla med paket, stora kartongen inklämd i suffleten, Noelle i framsätet och Minous mössa sticker fram ur baksätet.

Jonas var imponerad när jag sa att jag fått med mig allt i en vända.


PS Jag är som alla vet senil. Därav skriver jag inlägg inte i datumordning utan efter vad jag kommer ihåg. Alltså är det mycket troligt att det finns nya inlägg längre bak i historien. Ett tips är alltså att kolla in "nya inlägg" istället för att scrolla och läsa senaste...

Av Malin - 10 februari 2009 13:00

Inatt, enligt mig iallfall för jag sov ju vid 00-tiden, vaknade jag av att Minou hostade och det blev väldigt blött på kudden.

Hon kräktes alltså när hon låg mitt i vår dubbelsäng. Hon hann kräkas lite till medan hon stod på golvet och jag försökte tänka ut vad jag skulle göra (hade ju knappt fattat att jag var vaken)


Jag duschade av henne medan Jonas fick byta sängkläder och hämta nattlinne.


Så om ni funderar över att sova med barn i sängen - det kan bli kladdigt!

Ovido - Quiz & Flashcards