Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Malin - 27 januari 2009 21:01

Har helt glömt bort att skriva om våran mamma/tjej-träff!

Tjejkompisarna som jag träffade när jag väntade Minou brukar ses lite då och då. Denna gången på Parma i Sumpan.

Vi är fyra stycken som håller kontakten och skumt nog lyckades vi få barn på samma dag, fast vi var beräknade helt olika datum!

Jag och Ida fick barn den 16e okt och Veronica och Anna fick barn den 20e okt (vi var kompisar innan vi fick samma bf-dag)


Veronica kunde inte komma för hennes E blev sjuk, men vi kanske ska ses på måndag iallafall...

Det blev mycket prat och vi höll på längre än förra gången när jag nästan tvingade dem att stanna kvar så jag skulle slippa gå hem ;-)

Vi avverkade ämnen som barnuppfostran, familjeekonomi, förhållanden, lägenheter och allt möjligt. Jag tänker vara så tråkig att jag inte går in på några smaskiga detaljer för att inte missbruka något förtroende!


Hur som helst var det jättetrevligt och hoppas vi håller på med detta lääänge :-)

Ovido - Quiz & Flashcards