Alla inlägg den 23 september 2008

Av Malin - 23 september 2008 21:44

Ja, eller rättare sagt barnen då.

Har registrerat mig på Buzzador efter tips från Malla med Joline, som fick massor med barngröt att testa! Det låter som nåt jag kan tänka mig :-)


Om du vill registrera dig så ska du använda den här länken så jag får lite cred och extrapoäng, det är jag väl värd? ;-)




Av Malin - 23 september 2008 21:20

Idag när jag hämtade Minou på dagis hade hon precis vaknat! Det händer typ en gång i halvåret som oftast. Fröken Micke sa att hon vart lite hängig och inte riktigt sig själv. Jag hade förvarnat att lillasyster var sjuk och bett de hålla extra koll på Minou.


Antingen har hon fått en släng av sjukan hon med eller så är det sviterna efter de två senaste nätterna. Ingen av oss får sova särskilt bra när Noelle är sjuk. Inatt vägrade hon somna om efter att hon ätit så jag la henne mellan oss i dubbelsängen. Jag somnade före henne kan jag säga... När Minou vaknade och skulle hoppa in mellan oss blev hon helt galen när hon fick syn på lillasyster som låg och snusade skönt! Hade tagit hennes plats - heeerreguud vilket liv det blev "MAAAMMMMA" skrek hon och J var tvungen att hålla fast henne för att hon försökte sparka bort Noelle som intet ont anandes sov vidare.


Jag övertalade henne att lägga sig i sin säng igen mot att hon höll min hand gisslan och skulle klappa och klappa och klappa. Jag gav upp efter en stund och lyfte över Noelle till spjälsängen och Minou hoppade glatt upp och somnade...


Ringde till Danderyds ang tiden vi fått till öronnäsahals-läkaren om Minous polyper. Det är 4 mån väntetid till operationen (om de beslutar att hon ska få nån)

Ovido - Quiz & Flashcards