Alla inlägg den 3 september 2008

Av Malin - 3 september 2008 12:13

En tjej ringde på vagnen igår och sa att hon ringt på en annan vagn innan mig, men den ägaren hade köpt vagnen begagnad, den här var väl köpt på affär?

"Jaaa..." säger jag. Tror knappt mina öron vad jag säger! Ringde tillbaka direkt och sa att jag har haft vagnen nån vecka bara, men de förra ägarna har haft den i ett år. Skämdes som en galning, men det hade blivit jättekonstigt om hon kommit och tittat på vagnen "som vi ägt i ett år" när jag har Noelle med mig som är 6 mån!

Hellre att hon ångrar sig då och inte vill komma och titta på den än att det blir strul sen. Hon har inte ringt än heller....

Av Malin - 3 september 2008 12:08

Idag är en lugn dag! Såpass lugn att jag hunnit ladda upp lite bilder från mobilen, kopiera över hela bloggen från familjeliv (just för att kunna lägga in bilder från tiden när Noelle var pytte-pytte så folk fattar hur vi hade det)


Minou är på dagis, hon ÄLSKAR dagis! Kokiiiis säger hon - det är dagis alltså - och så säger hon Anna och Otto. Anna är fröken och Otto är en kille på dagis. De är inte nödvändigtvis några favoriter, det är bara lätt att säga deras namn ;-)


Tänkte gå på bebiscafé med Noelle men hon lyckades somna lagom tills vi skulle gå, så här sitter jag.... Fast det är skönt :-)

Ovido - Quiz & Flashcards