Alla inlägg den 12 september 2008

Av Malin - 12 september 2008 22:24

Ja just det! Min favoritblogg har lagt ner :-(

Jag har separationsångest... Var faktiskt inne på sidan igen bara för att se om hon ångrat sig och börjat blogga igen - men inte.


Suck hur ska jag hitta en lika bra blogg igen????


http://www.mama.nu/blogg/fyra-nyanser-av-rosa/


Jag får väl läsa bloggen från början, ifall jag missat nåt

Av Malin - 12 september 2008 22:14

Idag var sjukgymnasten hemma hos oss och tränade Noelle på vardagsrumsbordet :-) Enda stället tror jag på okej arbetshöjd.

Noelle har blivit mycket stabilare i nacke och rygg, fast vi bara jobbat med henne i en, två veckor! Skönt att vi ser resultat fort.


Minou brukar leka med dagisbarnen på gården när hon slutat på sitt dagis (så hyper är hon så hon avverkar två dagis om dagen ;-)) och hon har lärt sig cykla på den minsta sortens trehjuling som de har - hon tycker det är jättekul! Ibland glömmer hon av sig och börjar cykla bakåt igen, men så kommer hon på hur man skulle göra och så glömmer hon styra istället...

Hon har sett de större barnen stå och gunga så idag fick hon stå på gungan när den var nästan stillastående med mig bakom beredd att ta emot, även om min reaktionsförmåga inte skulle fungera och hon skulle trilla ändå. Men det känns bäst att stå så, för mig mer än för henne.

Ovido - Quiz & Flashcards