Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Malin - 9 oktober 2008 20:43

Idag kommer min mamma och mormor upp från Borås och hälsar på. De stannar tills måndag kväll då de flyger hem igen.

Det blev jag som fick hämta på Arlanda och jag var rädd att jag kört in på avgåendeterminalen för det var så lätt att hitta!

Sambon J hade skrämt upp mig innan och sagt att det var så himla svårt att hitta inne på Arlanda men det var ju peas of cake (?)


Det var tänkt att de skulle bo på Solna Vandrarhem men de ringde och bokade så sent så alla rum var upptagna.  Vi löste det genom att mormor fick sova på soffan och morsan på en madrass på golvet i vardagsrummet första natten, och sedan skulle de bo hos mormors ex-svägersta i Kallhäll.


Sista natten fick de sova här igen. Morsan är jättesnäll och ställer upp och tar barnen på morgonen så jag får sova extra länge, sen lagar hon både lunch och middag så jag slipper tänka på mat, och så underhåller hon Minou jättebra!

Ovido - Quiz & Flashcards