Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Malin - 4 oktober 2008 21:09

Idag åkte vi till Västerås för att hälsa på J och A med L, som fyller 1 år samma helg som vi ska fira mig och Minou.


Jag hade gått in på Nyfiken Liten´s hemsida och kollat in en träbil som man kan dra efter sig i snöre och som är en klosslåda också. 

Den köpte jag till honom och så köpte jag träfrukt och grönsaker och flaskor till Minou.

Beställde paketen inslagna också (stressad mamma årgång -08).

När paketen kom hem till oss så visste jag inte vilket paket som var vad - och än värre om det paketet som jag tippade var L´s kanske inte alls innehöll en träbil utan en trädildo istället. Men jag gjorde som jag brukar göra, chansade på att det var rätt och det var det *puh*


Han fick sin present och Minou fick titta på hästarna, katterna, hönsen, tuppen och hunden. Efter det åkte vi till Minous farmor och farfar för de hade kusinträff i bunkern. Det var farmors kusiner och sen alla barn och barnbarn, jag kände igen kanske fem personer av 50.


Minou grinade och vågade inte gå in till en början, men när vi gått längst in i lokalen så fick hon syn på scenen längst in. Där började hon hoppa och apa sig. Det tog två minuter för henne, sen släppte hon loss ordentligt. Spelade piano med en kille och en tjej som kanske var 12, 13 år och busade och sprang runt så hon tog av sig kläderna för hon var så svettig :-)


Noelle sov rätt mycket och var lite knasig i magen för att jag stressat på lite med pureeandet. Började med smakisar och sen blev det en köttburk och det tyckte inte hennes mage om!

Nu får hon äta 4-månadersgröt och burkar ett tag igen.

Ovido - Quiz & Flashcards