Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Malin - 28 mars 2009 22:33

Nåt måste man ju göra när strömmen ligger nere under en timme. (det går ju när man har en bärbar burk på batteri)

Surfade på familjeliv och jag har lärt mig ett nytt ord;


"Finns ju ufon som lånar ut "sina" pengar till frun/mannen, om de inte har några kvar. Så de kan klippa sig eller nåt...
Oj, vad myyyyysigt förhållande. Pia fick låna 250:- av Stefan för att gå till frisören. Som mammaledig fick hon inte så mycket, men har en "snäll" man som lånar ut då det behövs...

Sjukt och avtändande. Lika gärna bo själv än dela säng med en sådan fuckröv "


fuckröv haha det ska jag använda

Av Malin - 28 mars 2009 20:07

Min dotter har bytt kläder ca 15 gånger idag. Hon älskar kläder. Vart ska det här sluta? Hon måste ärvt detta av sin far klädprimadonnan eftersom jag lekte med dockor och inte blev intresserad av kläder förrns jag var en sådär 16 år.

Innan hon skulle lägga sig tog hon på sig sin kimono hon fått av farmor och farfar från sin resa i Kina.


Min dotter Halliken


Noelle kanske är skrämmande för andra barn? Kryper fram utan att förändra en min och stirrar utan att blinka. 

Sen alla sladdar och skit bakom öronen gör det inte bättre.

Men hon är mysig


Min dotter Robocop

Ovido - Quiz & Flashcards