Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Malin - 6 mars 2009 20:45

Var på systemet efter jobbet idag. Om jag tycker att det var längesen jag hade strumpbyxor och klänning så var det ännu mer längesen (heter det så?) jag var på systemet!

Jag hade fått i uppdrag att köpa hem öl inför Metallica imorgon. Jag är ju van att bli serverad gratis tysköl, men nu skulle jag få lära mig lite nytt!


Frågade Jonas flera gånger; vad ska det vara för sort då? Hur mycket volymprocent? 2,5or eller? Jag kommer komma hem med lättöl om du inte säger! Hur många öl då? Är 10 stycken bara för dig eller för mig också?


I kassan tittade kassakillen surt på mig och sträckte fram handen utan att säga nåt. Jag provade med att ge honom körkortet. Han kollade och sa "Oj det var ett gammalt kort".

Jag tror inte det var en komplimang, det var ju kul att få visa leg men om kortet är gammalt betyder det ju att jag ser ung ut på kortet och gammal i verkligheten. Hhrmmm....

Ovido - Quiz & Flashcards