Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Malin - 4 mars 2009 21:32

Håller på att packa för fullt. Inte jag. Jonas alltså.

Han är jätteduktig! I söndags var jag och MInou hemma hos Linda, Micke, Julia och Ida för Ida fyller två i helgen som kommer.

Under de timmarna plockade han ner alla böcker och rev hela bokhyllan!


Känns som halva lägenheten är nerplockad nu :-)


PS Han har varit över till nya lägenheten och målat vårt sovrum (som Minou skulle haft men han ångrade sig i sista sekunden)

Färgen känns okej som jag valde men jag har inte sett den på väggen än.

Av Malin - 4 mars 2009 21:17

Idag skulle jag ha klänning och strumpbyxor på jobbet och det var jäkligt längesen jag hade strumpbyxor. Inte veckor längesen utan år längesen! Typ innan Minous tid.

När jag hade dragit på mig de halvgenomskinliga (kändes så iallafall) kom både Minou och Noelle fram och "oooh" och "ååhhh"-ade och smätte med dem på mina ben.

Hela vägen till tunnelbanan kände jag mig halvnaken och slet och drog i klänningen så den skulle bli längre.


När jag köpte strumpbyxorna sa hon i affären att jag skulle dra i dem innan jag satte på mig dem. Det var lite som bäck in the 90-tal när alla tajts var för människor med korta ben - strumpbyxorna krympte medan jag hade dem på mig och det var inte skönt....


Men värt att se snygg ut en dag!


Mycket att göra på jobbet men kul!

Ovido - Quiz & Flashcards