Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Malin - 30 mars 2008 11:30

av fiskbulle666 | Sön 30 mar 19:58 Nu när vi varit hemma har det inte gått så jättebra med flaskan, hon har hostat och satt i halsen. Det piper när hon andas och det har jag tidigare trott varit att hon just satt i halsen.
Enda gångerna hon varit vaken tidigare har ju varit när vi matat henne med flaskan. Nu när hon är vaken mer än när hon bara äter så hör jag att hon "astma-piper" långt efter att hon satt i halsen, det känns inte normalt...

Så vi har försökt med flaskan och tekniken först, sen drar vi luft och har fått använda sonden flera gånger under helgen

Jag ska ju ändå rapportera in till avdelningen imorgon måndag, så ska jag säga vad som hänt. Ska kolla om barnmorskan jobbar på tisdag när vi ska in för halsröntgen och se om hon kan hjälpa mig, om vi gör nåt fel?

Hon är ju fortfarande förkyld men vi har gett henne koksalt en stund innan och hon sätter i halsen iallafall...

Ovido - Quiz & Flashcards