Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Malin - 12 juli 2009 21:04

På tal om cyklar. Minou har haft trehjulingsbootcamp idag och lärt sig att både trampa och svänga. Woohooo! Jag har närt ett geni vid min barm...

Av Malin - 12 juli 2009 21:00

Sista dagen på långsemestern och dagen har gått så fort att jag knappt hunnit få nån ågren! Kan ha med att göra att jag bara jobbar en vecka sen är jag ledig en vecka till - hahahahaha!!


Jag kom på att det kunde vara bra att börja cykla till jobbet. Det är ju bara en station med tuben så köpa ett kort för -jag vet inte ens hur mycket kortet kostar jag bara köper - är rätt onödigt. 


Så vi spanade in Blocket och nu har jag en cykel! Ingen cool svart gammal brevbärar eller militärcykel utan en klarröd blank tråkcykel. Men den gör mer än vad den behöver och jag kommer få ännu snyggare rumpa än jag har nu!


Måste ju köpa en cykelvagn också då såklart! Och en hjälm. Till mig och till tjejerna. Och en cykelbarnsits. Och en lampa.

Blev dyrt det här.

Ovido - Quiz & Flashcards