Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Malin - 8 juli 2009 20:46


Oj vad Jonas har slitit med golvet på balkongen. Betydligt snyggare nu än innan! Kan tom tänka mig att sitta därute nån sommarkväll och smutta lite rödvin :-)


Vi passade på att åka till Ikea och Kista för att införskaffa lite prylar när det ändå regnade. 

Det var fler än vi som tänkte det. Smockfullt på Ikea...


Det var igår, idag var vi ute på gården och lekte på fm och em träffade vi Annelie och Minea vid Tornparken som är ombyggd till värsta lekområdet.

Enda kruxet var att de fixat en plaskis där men inget staket eller liknande så det blev inte att bara sitta och slappa på filten direkt.


Grattis Annelie tänkte jag säga och tvingade Jonas att bränna en skiva till henne med bra musik på. Då sa hon att jag redan grattat henne för en månad sedan. Jag hade något svagt minne av att hon redan fyllt år, men men. Tydligen hände samma sak förra året, att jag grattade två gånger, men det är ju bara bra - fler presenter!


Hon ska få skivan iallafall :-) (fast jag glömde den i skötväskan denna gången, men nästa gång får hon den)


Eftersom jag numer är en konsekvent mamma vad det gäller Minous uppträdande och humörsvängningar så fick vi snällt gå hem igen när hon sparkat av sig skorna fast jag sagt åt henne miljoner gånger att ha de på sig. Det var tråkigt.

Ovido - Quiz & Flashcards