Alla inlägg den 23 augusti 2008

Av Malin - 23 augusti 2008 22:27

Idag var det fisketävling ute i stugan. Inte så seriös tävling dock, men det är enda tillfället på året som vi får se farfars sida av släkten. Några av dem hade inte träffat Minou innan för de var inte med förra året (då var hon ju inte mer än 8 mån och sommaren innan fanns hon inte)

Minou charmade alla och stojade runt som en galning, jag fattar inte hur hon orkar - eller rättare sagt hur jag orkar ;-)


Tillbaka till tävlingen då, det är inte viktigt vem som vinner. Det viktigaste är vem som förlorar, i sann Lars Andersson-anda :-D

(alla killar i min sambos släkt heter Lars i förnamn och alla är väldigt ironiska och sarkastiska)


Min mobil är fullproppad med bilder, men jag får dem inte ur telefonen till datorn.... Ja, jag ska fixa!!!

Ovido - Quiz & Flashcards