Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Malin - 18 augusti 2008 23:01

Idag köpte jag en vagn på bredden! Vill komplettera den annars så perfekta Phil&Ted-vagnen som vi har, med en som Mini kan ligga bekvämt i. Nu när hon sitter i syskonsitsen så blir ju mycket sittande. Visserligen finns viloläget men det är långt ifrån liggande.


Sjukgymnasten sa ju tidigare att hon har svag rygg och jag vet inte hur det har utvecklats, så för att döva mitt dåliga samvete så har jag nu införskaffat en dubbelvagn som hon kan ligga i. Sen att jag måste vika ihop vagnen varje gång den ska in i barnvagnsrummet är en uppoffring jag får göra.

(sen var den rätt billig för att vara såpass ny)


Det höll på att bli en 05 Urban Jungle, men blev istället en 07 BabyTravel


Jag har inga bilder i bloggen just nu eftersom min mobil har fått bada och blåtanden strejkar. Det går att lösa på annat sätt, jag vet, men jag är för lat helt enkelt.

Lägger in bilderna i efterhand på J´s dator

Ovido - Quiz & Flashcards