Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Malin - 20 maj 2008 11:15

av fiskbulle666 | Tis 20 maj 20:31 Jag har provat att ge Noelle ersättning på flaska och hon har inte satt i halsen. Men det var bara en gång (igår kväll) och imorse tycker jag att hon pep och drog efter andan som hon gjorde när vi fick hempermission från avdelningen och allt åkte ner i luftvägarna...

Vet inte om jag vågar mata med flaska. Sköterskan på Gastro frågade om jag skulle testa välling, men det känns jättetidigt! Iofs är välling mer trögflytande och inte lika lätt att sätta i halsen.

Av Malin - 20 maj 2008 11:15

av fiskbulle666 | Tis 20 maj 20:28 Igår var Minou på dagis och det gick jättebra! Inatt vaknade hon flera gånger och grät och grät, sov jättedåligt.
Imorse tog jag febern på henne men det var lugnt. Sen ringde de från dagis kl 11, hon hade feber...

Undrar om det är öroninfektionen som inte gått över eller om hon fått en förkylning. Hon är snorig igen, och det var hon inte förut. Ringde vårdguiden men de tycker vi ska avvakta...
Om hon mår dåligt inatt också och har feber imorgon så fixar jag en tid på vårdcentralen.

Ovido - Quiz & Flashcards