Alla inlägg den 1 december 2008

Av Malin - 1 december 2008 20:24

Sjukgymnasten var hemma hos oss på blixtvisit. Hade fått en föreläsning inställd och passade istället på att komma hem till oss och titta på Noelles krypfärdigheter.

Hon tyckte det ser jättebra ut och Noelle behöver ingen hjälp, hon fixar det själv. Det vi ska koncentrera oss på nu är ansiktsmassagen så vi får igång musklerna runt munnen och ögonen.

Munnen går det jättebra med och hon tränar det när hon äter, dricker nappflaska och leker med leksaker. Ögonen är det inte lika lätt med, så vi ska göra massagen så ofta det bara går.

Hinner vi inte med hela programmet så lägger vi krutet på ögonen (vilken konstig mening!)


Var på Ica Maxi när Noelle sov lunch, när jag handlat färdigt skulle jag lägga ner påsen i varukorgen. Den var väldigt blöt. Jag hade tagit med min kaffetermos och skruvat på locket snett.

Kaffe i hela varukorgen och det skvalpade fint när jag gick mot toaletterna för att torka upp...

Av Malin - 1 december 2008 11:01

Noelle önskar sig babysim i julklapp/födelsedagspresent!


Nu har jag anmält henne till babysim med start i januari, det blir första gången hon badar nån annanstan än i en trång balja i vårt badrum.

Kursen kostar 1200 och det blir 8 tillfällen :-)


Funderar på att kolla nån badkurs åt Minou också, men det tar jag när jag hinner

Ovido - Quiz & Flashcards