Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Malin - 10 juni 2009 20:21

Nu var det längesen jag bloggade, bra att veta att jag inte är så beroende som jag trodde att jag var ;-)


Imorgon är det inventeringskväll på jobbet. Allt ska vara inventerat i månadsskiftet juni/juli inför utförsäljningen. Trodde det skulle vara skitmycket kvar efter att bara inventerat på morgnarna. Hinner bara inventera en halvtimme på egenvården eftersom vi öppnar 8,30.

Hur som helst är praktiskt taget allt receptbelagt inventerat så det är ca 39 % kvar. Hoppet kvar att vi hinner färdigt imorgon!


Efter jag slutat jobbet imorgon så ska jag fixa mina fulfötter till fina sommarfötter för första gången i mitt liv! Kan behövas.. Men det känns som att jag behöver snygga till dem inför besöket. Känns inte kul att slänga fram de här fossingarna framför näsan på någon annan människa.

Men har man valt det yrket får man skylla sig själv tycker jag.


Ska kolla om det finns nån dropin-tid hos en frisör också när jag ändå håller på med sommarrenoveringen.


Har köpt en jävulusiskt snygg skinnjacka som inte kostade mer än 900 spänn på VeroModa. Jag är jättefin i den. Bild kommer!


 

Ovido - Quiz & Flashcards