Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Malin - 2 juni 2009 20:50

Jonas flydde fältet för det blev för mycket östrogen i lägenheten. Min mamma och mormor kom och hälsade på mellan ons till må.

 Vi har haft fullt upp och jag har fått sovmorgnar för morsan har varit jättesnäll och tagit all matlagning, gått upp med Noelle tidigt på morgonen och ibland nätterna också.


I måndags gick jag till jobbet och hade grym huvudvärk hela dagen. Jag har överdoserat kaffe. Min  mor är en kaffepimplare utan dess like! Jag skojar inte, hon går upp på natten och röker - och dricker kaffe.


Noelle har börjat prata nu! Hon säger "titta" och "ä de?" och pekar. Allt vill hon veta vad "ä de?". Nyfiken dam.


Minou var på kalas hos en dagiskompis i söndags och jag blev snopen när Jonas kom hem utan henne. Han som skulle vara på kalaset och vakta, men han fick gå hem! De tog hand om henne men jag tyckte det var läskigt att lämna henne själv. Men hon är redan rätt självständig och är inte rädd för att vara själv (mer än på natten då)

Ovido - Quiz & Flashcards