Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Malin - 6 oktober 2009 20:18

Har börjat fixa lite inför Minous 3-årsdag. Det får bli ett kalas för släkt och vänner sen ett barnkalas helgen därpå.

Ganska okomplicerat när vi fyller så nära varann, jag och "stora" tjejen.

Då kan vi glömma bort mig och fira henne två gånger istället Oskyldig


Till barnkalaset har vi bjudit några från dagis, men mestadels kompisars barn. Försökte hålla ner antalet så det inte blir för många, risk för anarki då!

Jag tänkte köra så layback som möjligt, så det blir inga uppstyrda lekar, bara paus för tårtätande och presentöppning, sen en fiskdamm på slutet då får alla en påse med hemligt innehåll. Det ska väl räcka!


Min concealer har varit slut i evigheter känns det som. Började med att ta foundation under ögonen som en nödlösning, men det hjälper ju ingenting. Ser ut som en panda som gått en boxningsmatch på mornarna.

Idag fick jag äntligen tummen ur och gick in på BodyShop och köpte en. Väntar med spänning på morgondagens resultat! Den var inte särskilt billig... Är ju van att köpa MagicTouch-pennan på H&M och den är ju hyperlätt att använda, bara en "penselpenna" som man skruvar lite i botten på så kommer det en lagom dutt.


Hon sålde även på mig en ansiktsmask som det var 30% på. Det var inte särskilt svårt kan jag säga! Vill du ha? - Jag är rysligt impulsiv och vill känna mig lite vardagslyxig så nu ska jag strax kleta på mig lite havrenånting-mask i nyllet! Om jag hinner ska jag mobilfota mig innan jag sticker iväg imorgon Skrattande

Ovido - Quiz & Flashcards