Alla inlägg den 10 april 2008

Av Malin - 10 april 2008 11:28

av fiskbulle666 | Tors 10 apr 18:54 Idag tog jag med mig Noelle till öppna förskolan.
Måste ju testa att vara själv med henne och att mata med sondpumpen nån annanstans än hemma.
Bäst att börja långsamt medan jag har Jonas hemma så behöver jag inte vara så nojjig sen

Det gick iallafall bra, de äldre barnen var nyfikna på pyttelilla Noelle och hennes slang som hänger från näsan, men de är inte värre än Minou är på att peta och klappa.
Det gick bra!

Det enda jag är lite orolig för nu är att det ska bli nån luftbubbla i aggregatet för det vet jag inte hur jag löser...
Det är ju fortfarande så lite ersättning åt gången hon äter, så det är svårt att få ur all luft ur aggregatet.

Imorgon ska Minou också få följa med till öf, eftersom hon inte går på dagis på fredagar. Det kommer hon tycka är jättekul! Det var längesen vi var där och hon saknar sångstunden, så det ska bli kul att se hennes reaktion imorgon

Av Malin - 10 april 2008 11:27

av fiskbulle666 | Tors 10 apr 09:29 15/4 återbesök på avd Q63. Kolla allmäntillstånd, diskutera förlängd tillfällig fp

18/4 Minous 18-mån.koll på bvc

22/4 Hörseltest

24/4 Dietist/Nutritionist vägning och matprat
24/4 Sjukgymnast
24/4 Neurologen kanske de kan säga nåt om ansiktsnerverna?

30/4 Ögonkontroll

6/5 Träffa överläkaren på Gastro

Ovido - Quiz & Flashcards